Sunday 25 December 2011

Kawan - Dua Ribu Sebelas

    Aunncakkk !! Hadoy.. Tinggal 1 minggu lg nk skolah balik. Anda suke? Aku.. Ade p'kre yg aku suke & ad pkre aku tk suke. Knpe ia berlaku sbgitu? Sbb thun dpn aku dh ta skolah kt SK Manir. Ohh.. Sayunye.. Dah terlalu byk perkre yg dh blaku di situ. Paling , paling aku suke. Main bola baling. Yang mulenye x mo msuk sbb tak reti langsOng, tp dh jd biase stlh bljr dgn cekguku. Jd goalkeeper plk tu. Pengalaman paling b'makne sgt bg aku.. Agk2, camne dgn sklh 'baru' nnti erk? Entahlahh.. PapepOn, smOga sume baik2 blake :) 
    Untuk k brape kali dh aku ckp psl ni, aku takkan lupekan kwn2 skels, skpale dgn aku. Hee.. Mane tak lupenye. Dari tahun 1 sampai tahun 6. Ad jgk dr tadika. Bljr b'sme, m'besar b'sme, main same2. Mcm2 la! Tapi, skrg ni mse untuk bwk haluan msg2 plk. Smoga sumenye dpt hidup yg diberkati-Nya. InsyaAllah.. Amin..
   Haihh.. Rindunye nk bljr same2. Enthlha, mungkin aku je rse cmtu kot.. Urm.. Okay, mngikut keadaan kite skrg. Mcm sme je dgn lgu ni ! Dgrkan.. Lgu, Perpisahan Ini drpd Aizat. Lgu ni pn aku dpt dr kwn aku, Ieyla.. Hrp enjoy. Trutme classmate aku thun ni :)
Perpisahan Ini - Aizat.
    
 Khas untuk pelajar tahun 6 - 2011. Trutame 6 Shafie.

Yang indah itu pertemuan,
Yang manis itu kemesraan,
Yang pahit itu perpisahan,
Yang tinggal hanyalah kenangan..

Okay ! Sampai dsni sje. Assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment